Луксът е пространство, качество, вътрешно усещане…
Качество на материалите и материите, на изработката. Професионализъм на дизайнера, базиран на образоване и опит. Професионална реализация на проекта. Качество, доказано в годините. Комфорт, постигнат с функционалност, подбор на цветове, материи… Индивидуално усещане за света около нас, проектирано от вътрешните ни нагласи за красота, естетика, удобство.
Стандарт, който не на всяка цена означава немислим бюджет.
Да, луксът изисква средства – евтино луксозно няма, но той не може да бъде постигнат само с пари и единствено заради тях. Разбирането за лукс трябва да се възпитава.
„Луксът започва там, където човек постави своята персонална “летва” за измерване на собствения си стандарт на живот.”
Луксът в един хотел е „съчетание между превъзходен дизайн, висок клас материали и материи, интелигентни меки тонове, палитра от светлини, подходящи аромати и хармонични музикални акорди”.
„Луксът, това е формула на мислене, пространство в пространството, ширина на възгледите…”
Това са само част от акцентите от събитието „Луксозни интериори – вкус или възможности”, което се проведе на 28 ноември с любезното домакинство на Гранд Хотел София. Благодарим за изключителния професионализъм на екипа на хотела и съпричастността им към инициативите на АИДБ!
Модератор на дискусията бе Патриция Кирилова, управляващ съдружник на една от водещите PR агенции в България – VIP Communication, която е организатор на наградите за луксозно строителство Luxury Property Awards.
В дискусията участваха:
Алекс Ковачев, основател на IDEA International – студио, ситуирано във високия клас клиенти, създаващо ексклузивни интериори на хотели, ресторанти, клубове, яхти и самолети, апартаменти, къщи и резиденции в България и в различни точки на света;
Ружа Стойкова, изпълнителен директор на Code Rouge, новият бранд на Перфект Груп, с над 25 години опит в сферата на интериорния дизайн;
Веселин Петров, ВеДа ДИЗАЙН – фирма, основана през 2010 г. като едно естествено продължение на 15-годишния опит в производството на мебели и с разбиране нуждата на клиентите да намерят на едно място цялостната реализация на проекта;
Жулиета Серафимова, генерален директор и член на УС на Grand Hotel Sofia и генерален директор на Sofia Hotels Management – дружеството за управление на бизнес хотелите на НИКМИ АД в София от 2006. С подчертан интерес към интериорния дизайн.
Мирослав Вълчев, Мебелна фабрика Вълчев Трявна – фирма с дългогодишна традиция в стилната художествена масивна мебел и цялостно обзавеждане за жилища, ресторанти и хотели. Взаимства от античните и ренесансови постижения в областта на архитектурата и мебелно производство, използва дървесни видове от първо качество и се доверява на доказани партньори като Blum – австрийската компания за мебелен обков, който превръща отварянето и затварянето на мебелите в емоционално преживяване, повишавайки комфорта на движение във всички жилищни зони.
Иновативните решения на Blum представи Иван Иванов – технолог и продуктов тренер в компанията.
Добавена стойност на събитието даде организираният от АИДБ уъркшоп по ценообразуване, воден от д-р Антон Костадинов, основател и управител на Седем от Седем – компания, която помага да формирате точните цени и да развиете успешни бизнес модели.